26.05.2018

Незвичайний урок

За 22 роки педагогічної діяльності я провела тисячі уроків... Жоден з них не був схожий на попередній... А от 24 травня відбувся незвичайний урок позакласного читання "Візьму перо і спробую", який за форматом був вперше в моєму житті !!! На уроці був присутній поет-початківець, юний талановитий хлопчик, лауреат премії імені В.Близнеця, автор збірки віршів "Меридіани" МІЙ УЧЕНЬ Максим Бричка🤗🤗🤗Я щиро вдячна тобі, Максиме, за таку цікаву творчу атмосферу, за твій талант, непосидючість, за твою енергію! Я дуже добре пам'ятаю твої перші спроби творити, пригадую, як ми вчилися римувати 🤔)))) 
Зустріч була надзвичайно теплою, цікавою. Діти ставили багато запитань, слухали вірші у виконанні автора.
Я щаслива від того, що мої учні здобувають перемоги, йдуть далі і вище від вчителя!!! Максиме, ти наділений такою магічною енергією (зі слів моїх третьокласників 😍), що твої вірші хочеться слухати і слухати 👂!!! 
Бажаю тобі, мій хлопчику, подальших творчих перемог, твори, пиши ✍️, друкуйся! Ми в числі твоїх шанувальників)))







✌️👏👏👏🏵️🏵️🏵️



Комментариев нет:

Отправить комментарий