28.05.2016

Ось і прозвучав останній дзвінок...

Ось і прозвучав останній дзвінок! Я прощаюся зі своїми четвертокласниками... Радісно і сумно водночас. Радію за них, бо вже підросли, стали серйозними, розумними... Але сумую, бо більше не буду навчати їх... За 4 роки ми зріднилися, разом долали перешкоди. Було багато прикрощів і невдач, радості і веселого сміху, перемог і перешкод. Та ми змогли їх подолати!!!


Діти мої, молоді журавлята
Крила вже в вас підросли
Сили набрались, навчились літати,
Та ще не справжні журавлики ви.
  Все ще попереду. Треба учитись,
Знань набиратись, рости.
Мужніми бути, мудрість здобути
Друзів своїх берегти.
Нині від мене, із нашого класу,
Ви летите назавжди
Що побажати вам, діточки любі,
Милі, кохані мої?
Радість і щастя, удачу і успіх
Всі ви в дорогу візьміть.
Діти мої, мої журавлята
Сміливо і гордо летіть!
І завжди-завжди пам’ятайте, що я вірю у вас!
Наполегливо учіться, будьте терплячі, мудрі і все буде гаразд!

Комментариев нет:

Отправить комментарий